środa, 6 czerwca 2012

Chapter 3

*oczami Nialla*

Jest 2 w nocy , a ja dalej nie mogłem spać . Dlaczego do cholery ?To przez nią .Myślałem tylko o niej. Bożee... co w niej jest takiego ? Nie wiem. Nie umiałem znaleść odpowiedzi na to pytanie. Była i tyle. Zwlokłem się z łóżka i poczłapałem w stronę kuchni. Jedzenie zawsze pomaga mi w oderwaniu się od najczarniejszych myśli. Zrobiłem kanapkę i usiadłem przy stole. To nienormalne, że jest 2 w nocy a ja nie śpię . Kochałem spać tak samo jak jeść . Dzisiaj w nocy nie potrafiłem żadnej z tych dwóch rzeczy. Spojrzałem na nietkniętą kanapkę. Tylko się skrzywiłem. Co ona ze mną zrobiła?! Kręcąc głową ,wstałem od stołu i udałem się do sypialni. Rozłożyłem się na łóżku i chwyciłem laptopa. Zalogowałem się na twittera i odrazu wysłałem życzenia mojemu przyjacielowi z Irlandii (boże dzisiaj kończy 17 lat dzieciak :) ). Hmm muszę do niego zadzwnić rano. Napisałem szybkiego tweeta :

" Nie mogę spać. Cały czas myślę o tym co się wczoraj zdarzyło i o niej .." - treść wyrażająca wszystkie moje myśli kłębiące się w głowie. Odrazu nadeszły wiadomości od fanów . Jezu oni nie śpią po nocach tak jak ja ?xD Zaśmiałem się pod nosem i zabrałem się za odpisywanie na kilka z nich. Nagle napadł mnie dziki pomysł. Może ta laska ma twittera?Wysukałem w wyszukiwarkę imię Nicky. No tak , milion rezultatów. No to mam co robić . Co z tego, że jutro muszę być wypoczęty bo mam wywiad do jakiegoś radia ? Musiałem ją znaleść. Zacząłem poszukiwania. Po godzinie nie znalazłem nic ciekawego aż do czasu jak z nudów nie weszłem na profil dziewczyny Liama - Danielle . A tam taki tweet :

@DaniellePeazer : przepraszam ze nie moglysmy sie spotkac wczoraj. Mialam maly wypadek. :( nie gniewasz sie?xx

Był od jakieś nicky_dreamer. Serce zabiło mi szybciej.Szybko włączyłem podgląd dalszej rozmowy a tam :

@nicky_dreamer : szoda, myslalam ze sie spotkamy i nie nie gniewam sie kochanie xx co sie stalo konkretnie?

@daniellepeazer : nie nic sie nie stalo oprocz utraconej dumy, uwalonej koszulki z kawy i guza na glowie. spotakajmy sie jutro? xx

@nicky_dreamer : spoczko :D starbuks ! nie spoznij sie ! xx

BINGO! To musiała być ona. Bo która inna opowiadałaby o tym co jej sie zdarzyło ? Czyli o kawie na bluzce i guzie, którego jej zrobiłam waląc drzwiami? Ale skąd ona do cholery zna Dani ? Musiałem zapytać Liama, już chwyciłem za telefon , gdy uświadomiłem sobie że jest 3 w nocy i mój przyjaciel pewnie śpi. Tak więc szybko weszłem na jej profil i zobaczyłem, że obserwuje całą naszą piątkę :D Czyżby fanka ? Super! Moja twarz rozciągnęła się w uśmiechu , który chwilkę potem rozciągnął się jeszcze bardziej , gdy weszłem na grafiki . Widziałem na nich piękną, uśmiechniętą dziewczynę . Tę samą , która nie dawała mi spać po nocach . W jej towarzystwie na każdym zdjęciu była Danielle. Było tam też kilka naszych zdjęć ... Moich było najwięcej. Zrobiło mi się ciepło na sercu. Wylogowałem się i z wielkim smajlem na ustach zasnąłem .

*oczami Nicky*

Rano obudziłam się totalnie niewyspana. Całą noc nie zmrużyłam oka. A to wszystko przez NIEGO. Ten cholerny blondyn siedział mi w głowie i nie chciał wyjść. Miałam ochote wrzasnąć na cały dom : DO KURWY NĘDZY HORAN SPIEPRZAJ Z MOJEJ GŁOWY!!! Dzisiaj miałam spotkać się z Dani, więc szybko pognałam do łazienki. Po szybkim prysznicu i zjedzonym śniadaniu odpaliłam kompa. Wystarczył szybki myk na twittera aby 5 minut później zbierać twarz z podłogi. Dziesięć razy czytałam to samo : NIALL HORAN FOLLOWED YOU .

ŻE CO TAKIEGO ?! Wpatrywałam się w ekran jak głupia. Jak on mnie tak szybko znalazł? Facepalm Niks .. no tak Danielle. Cholera. Szybko weszłam na jego profil a tam tweet :

" Nie mogę spać. Cały czas myślę o tym co się wczoraj zdarzyło i o niej .."

Był z godziny 3 nad ranem. Oszz cholera.. Jak najszybciej wylogowałam się z TT. Nie chciałam widzieć niczego więcej. Nie chciałam myśleć . Ale nie potrafiłam . Oparłam głowę o stół. Do moich myśli zakradł się znów ten uroczy blondasek o błękitnych oczkach . On nie śpi po nocach przez ciebie . Gryzłam się w myślach. Rozkojarzona popatrzałam na zegarek.

SHIT DANIELLE!!! Chwyciłam torbę i jak z procy wystrzeliłam z domu. Pobiegłam w kierunku Starbuksa na spotkanie z moją przyjaciółką .

CDN.



__________________________________

koniec 3 rozdziału. :) finally :D dla mnie jest on nudny , ale cóż... komentujcie :D // nicky

2 komentarze: