poniedziałek, 18 czerwca 2012

Chapter 16


*Nicky*

Ostatnie nuty koncertu i zaraz będę mogła go uściskać na nowo. Byłam z El już na kulisami. Z niecierpliwością oczekiwałam końca koncertu. Nagle ogłuszył nas pisk i wrzask fanek. Chłopcy właśnie żegnali  się z publicznością. Nareszcie.  Stałam tyłem do wyjścia i wpatrywałam się uparcie w kawałek ściany.  Nagle poczułam delikatne dłonie na mojej tali. Uśmiech rozjaśnił mi twarz, odwróciłam się i od razu utonęłam w błękicie cudownych oczów mojego chłopaka. Wpatrywał się we mnie z intensywnością. Jego wzrok przeleciał po całej mojej twarzy aż dotarł do ust. Uśmiechnęłam się szatańsko. Wspięłam się na palce i pocałowałam go w policzek.
- Cześć kochanie. – trąciłam palcem jego nos na co lekko się skrzywił.
- Nie trafiłaś skarbie. – uśmiechnął się do mnie delikatnie, szczypiąc w policzek.
- Nie trafiłam? Ale gdzie? – drażniłam go .
- Moje usta są tutaj. – pokazał swoje wargi i natychmiast wpił się w moje.  Jak to się stało, że nagle byliśmy w garderobie sami? Nie wiedziałam, ale nie przeszkadzało mi to. Miałam go tylko dla siebie. Ugh egoistka haha. Czułam jak ręce Nialla badają każdą moją krągłość, każdy cal mojego ciała. Odwzajemniłam pocałunek, oplatając go w pasie. Nialler uśmiechnął się i zjechał z pocałunkami na moją szyję.


*Niall*
Wreszcie mam ją dla siebie. Jest moja. Tylko moja. Całowałem namiętnie ale i delikatnie. Nie chciałem jej zrażać do siebie swym zaborczym zachowaniem. Oczywiście, najlepiej by było pozbyć się jej ubrań i wgl . Ale to nie przejdzie… chociaż… Poczułam jak ciągnie mnie za koszulkę w stronę najbliższego stolika.  Boże broń… tak w garderobie?! Uśmiechnąłem się do niej, widząc jej rozgrzany wzrok wbity w moją klatkę piersiową… Lekki rumieniec wpłynął na jej nieziemską twarzyczkę. Moja królowa. Usadziłem ją na stole, ciągle całując po szyi. Jej delikatne palce już dobierały się do mojej koszuli . gdy…
- Niall? Ehh cholera sory, nie chciałem wam przeszkadzać … - Harry jak zwykle ma wyczucie czasu no nie? Wrrr… oderwałem się od Nicky i popatrzyłem ze wściekłością na Stylsa.
- Wyjdź albo sam cię wyprowadzę. – byłem wściekły. Czy on nie umie pukać?
- Wszyscy jak zwykle na was czekają no. Chcemy w końcu iść do hotelu. Tam możecie skończyć to co wam przerwałem … - uśmiechnął się złośliwie. Jak ja go dorwę to….
- Jasne Harry już idziemy. – usłyszałem cichy, pełen zażenowania szept Niks. Spojrzałem na nią. Poprawiała właśnie włosy. Na jej policzkach widniał całkiem niezły rumieniec co dodawało jej jeszcze większego uroku. Boże.. zabije go . Zeskoczyła ze stolika, podeszła do mnie i wyszeptała mi w ucho:
- Noc jest jeszcze młoda panie Horan. – cmoknęła mnie w polik i wyszła. Gdy mijała Harrego w przejściu, dźgnęła go łokciem w żebra. Aż się zgiął z bólu, a ja ze śmiechu. Dobrze mu tak.
- Musiałeś przyjść, prawda? – spojrzałem na niego.
- Tak, Zayn mnie wysłał. Chciał wiedzieć czy już przyleciałeś Nicky czy jeszcze nie. – zaśmiał się . Walne go jak Boga kocham , zaraz zrobię mu krzywdę. – a tak naprawdę, to kazał mi iść po was, bo wszyscy są zmęczeni i chcą iść spać, więc możemy już iść ? Twoja niewiasta wyszła. – poklepał mnie po ramieniu i wyszedł. Stałem tam i dalej nie  mogłem uwierzyć w to co się wydarzyło. Prawie doszło do tego czego tak się obawiałem, a zarazem pragnąłem. Boże… ile razy jeszcze to dzisiaj powiem? Pokręciłem głową. „ Noc jest jeszcze młoda panie Horan” … ahhh szczwana lisico. Narobiłaś mi smaka. Wytrzeszczyłem zęby w uśmiechu. O tak kochanie. Noc jest  jeszcze młoda, a ciało Horana gorące.  Nie zasnę dzisiaj przy tym moim aniele z piekła rodem. Zapowiada się ciekawie. Z pozytywnymi myślami udałem się do busa, który ma nas zawieść do hotelu.
Noc jest jeszcze młoda….

22 komentarze:

  1. OMG *.* Ja chcę więcej !!
    Przeczytałam wszystkie Twoje rozdziały na raz i muszę to powiedzieć. Piszesz obłędnie ! Normalnie rozpływam się gdy oni się całują, a muszę dodać, że wprost ubóstwiam Niall'a. Kurde, nie potrafię opisać tego jak się teraz czuję, po prostu się nie da, ale pisz dalej, chcę więcej tak jak oni chcą więcej siebie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne, nie wiem czemu, ale się popłakałam.!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Awww. Dodawaj szybko następny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy20/6/12

    ojacie *__* pisz szybko!
    czekam na next : D

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20/6/12

    za ile następny? ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mogłaś nam to zrobić? Jesteś bez serca xd. Dawaj następny *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy22/6/12

    Narobiłaś smaka, to teraz szybciutko dawaj następny bo nie mogę się doczekać xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy22/6/12

    rozdział super, zresztą jak wszystkie, może zajrzysz do mnie??
    http://love-friends-1d.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakii zaajebisty :D i w taakim momencie musiałaś przerywaac ? :>
    Loveee xxXXXxx (Fanka nr 1 twojego blooga) <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jestem fanką nr1 jej bloga.!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja fanką nr 2 :D Proszę, dodać kolejny rozdział bo codziennie wchodzę tu i już mam taką nadzieję, a tu dupa blada mojego brata. >.<

    OdpowiedzUsuń
  12. popieram koleżankę u góry.!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. rozdział będzie :):) spokojnie.. może się uda dzisiaj xD nie mam natchnienia.. xD ale w tym tugodniu będzie napewno :):) Xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Hm... Jeśli dodasz już niedługo to trzeba dla przypomnienia przeczytać sobie na nowo, a więc witaj moja lekturo ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. hahahaha :):) właśnie czytałam od początku.. rozkminiam co dalej napisać :) czy rozdział +18 czy normalny.. zobczymy :) miłego czytania xD <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Prooosze dodaj kolejny rozdział ! Bosko piszesz! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy26/6/12

    Hejka to ja . Pisałaś ze mną na gg Kopyot jakby co. Świetny ale pisz dalej kochana

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy26/6/12

    dajesz +18 haha.

    OdpowiedzUsuń
  19. No nie ! Nie usiedzę tak >.< Proszęęęę.. Dodaj jeśli już masz, nie karz nam czekać ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy29/6/12

    właśnie! dodaj coś jak najszybciej no! proooszimy : D...

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy1/7/12

    za ile kolejny? : <

    OdpowiedzUsuń
  22. +18 O JEZU HAHAHAH XD
    NIE NO JAKI CUDOWNY *.*

    OdpowiedzUsuń