poniedziałek, 3 marca 2014

PART II !

Hej !
Długa przerwa, wiem wiem. Przepraszam :)
Studia, jak się okazało to nie przelewki ;/
ALE już jest ok :)
Teraz najważniejsze info :

CZEKA NA WAS JUŻ DRUGA CZĘŚĆ OPOWIADANIA.
Nie będę rozpisywała się na jej temat za dużo. Nie chcę was wprowadzać w akcję, która...cóż... trochę się zmieni.
Nie będzie to już ten sam, cukierkowy scenariusz, którym szczerze sama wymiotuje. ; )

Najnowszy rozdział z II części pojawi się w piątek/sobotę :)
___________________
Jeśli ktoś chce zostać poinformowany niech wpisze swojego Twittera w komentarzu :):)
Ja na swoim TT postaram się co jakiś czas do pt dodawać cytaty z najnowszego rozdziału :)

Mój twitter oraz ask są na stronie :) Zapraszam, ja nie gryzę anie nie połykam w całości ; )

Buziaki Nicky x

3 komentarze:

  1. @1D_my_all_world, piszesz świetnie czekam na nowy :* i wiem co to znaczą studiamoja siostra tez przez to teraz przechodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) noo też myślałam, że studia to takie łatwe zaliczenia i wgl a tu takie nemo xD ale już jest ok :D
      nowy już w weekend !: )

      Usuń
  2. Wreszcie, nie wyobrażasz sobie jak długo czekałam. Cieszę się bardzo, że wracasz. I mam nadzieję, że wszytko będzie dobrze, na pewno dasz sobie radę ze studiami. :)

    [divinevanilla.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń