niedziela, 19 sierpnia 2012

Chapter 22


*Nicky*


Otworzyłam drzwi i znalazłam się w przytulnym holu. Za mną podążył blond chłopak, który rzekomo ma ze mną zamieszkać. Po co? No właśnie nie wiem. Po cholerę mi on ? Dam sobie świetnie radę… Co z tego, że nic nie pamiętam? Nie jestem jakaś ułomna. Kręcąc głową odstawiłam walizkę pod ścianę i rozejrzałam się. Białe ściany z mnóstwem obrazów i zdjęć. Nad schodami wisiała biało- czerwona flaga. Dotknęłam jej rąbka ręką .
- To flaga Twojego kraju. – blondas zbliżył się do mnie i położył mi rękę na ramieniu. – To flaga Polski.  Stamtąd pochodzisz.
- To nie jestem Brytyjką? – spytałam z dziwną miną. Nie pamiętałam żadnej Polski, a ni niczego co z nią związane. Blondyn tylko pokręcił głową.
- Nie pamiętasz. Nie, nie jesteś Brytyjką. Jesteś Polką . – uśmiechnął się lekko. – Chodź pokaże ci resztę domu.
- No przecież to mój dom. – zirytowałam się. On tylko się uśmiechnął i gestem ręki wskazał mi schody.
- To zaprowadź mnie do swojego pokoju. – cwaniak. Wzruszyłam ramionami i udałam się na górę. Doszłam na piętro…i co dalej? Rozejrzałam się. Przecież któreś z tych drzwi muszą prowadzić do mojego pokoju. Weszłam w pierwsze lepsze. Ups. To chyba nie tu. Znalazłam się w pustym pokoju wyłożonym jasnymi panelami. Jedną ścianę zdobiło ogromne lustro, przy którym stał drążek. Zgłupiałam. Stałam tam, z ręką na klamce i nie wiedziałam co powiedzieć. Czułam chłopaka za sobą. Ten tylko popchnął mnie do środka.
- To twoja sala ćwiczeń. – wyjaśnił. Spojrzałam mu w oczy. Sala ćwiczeń? Rozejrzałam się. Koło okna na ścianie wisiały zdjęcia ślicznej baletnicy. Z różnych występów jak mniemam.  Oglądałam je zachwycona.
- Kto to jest? – wskazałam na zdjęcie właśnie tej dziewczyny z czterema mężczyznami, wyglądali na rockmanów. Blondasek tylko pokręcił głową i przybliżył się .
- Ehhh to ty Nicky.- wytrzeszczyłam na niego oczy zdumiona- Ty w otoczeniu zespołu Nickelback. Tańczyłaś na ich koncercie. Całkiem niedawno. – lekki uśmiech rozjaśnił mu twarz – byłaś niesamowita. Wszyscy się tobą zachwycali. Zwłaszcza ja. – to ostatnie dodał tak cicho, że chyba mogłam uznać, że się przesłyszałam. Dale patrzyłam na zdjęcie zachwycona. To byłam ja? Niesamowite. Szkoda, że tego nie pamiętam.  Nagle przypomniałam sobie o drążku. Lekkim krokiem podeszłam do niego i chwyciłam w obie ręce. Lekko zagubiona spojrzałam na ..eee.. dalej nie pamiętam jego imienia. Ohh nieważne. Na niego . Nie wiedziałam co mam z tym drążkiem zrobić.
- Kiedyś sobie przypomnisz – chyba czyta mi w myślach spryciarz. – chodź zaprowadzę cię do Twojego pokoju.
Kiwnęłam tylko głową . Ehh.. nic nie pamiętam. Byłam tancerką i nie pamiętam jak się tańczy. W moich oczach zalśniły łzy. Niestety nie zdążyłam ich ukryć przed chłopakiem, bo podszedł do mnie i delikatnie je otarł. Spojrzałam mu w oczy. Ten ich błękit dziwnie na mnie działał. Czułam w sercu, że ten uroczy blondynek był a może jest? Kimś ważnym.  Zatopiłam się w tym spojrzeniu.
- Przypomnisz sobie. Obiecuję….


Koniec, krótko i zwięźle.. Ale rozwijam akcję i dalej będzie już lepiej J Miłego czytania i czekam na komentarze xdJ xx
Nicky

9 komentarzy:

  1. Anonimowy19/8/12

    Świetne!!
    Pisz kolejny...

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19/8/12

    Super. Długo czekałam ale miałam na co. Czekam na następny myślę że już tak długo nie będę musiała czekać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne aż mi się oczy zaszkliły Kocham Cię i czekam na kolejny :** życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne to. Proszę pisz dalej. :)xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh, wszystko się coraz bardziej rozkręca, a te tajemnicze zakończenia, choć to zakończenia :( to i tak ą fajne. Już się nie mogę doczekać kolejnego, więc pisz szybko, bo ciekawość mnie zżera xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu mi to robisz?!
    Następny poproszę dłuuuuugi :D Nie nasycam się pojedynczymi rozdziałami, a nie mogę czekać aż napiszesz ich parę bo mnie ciekawość zje :D
    Już nie mogę się doczekać dalszego biegu wydarzeń, szczególnie między tą dwójką ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Bosko !!! Czekam na następnyy !! <3333
    Zapraszam czasem do mnie xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ;p czekam z niecierpliwością na następny
    rozdział . !! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Geeenialnie *,* plose dodaj następny !¡!¡!¡

    OdpowiedzUsuń