czwartek, 20 września 2012

LWWY and krótkie info !

Oto nowy teledysk One Direction !! Jaram się jak pochodnia !!! <3<3<3<3 Cholernie mi się podobał :)

A teraz w kwestii organizacyjnej : Przepraszam że tak dawno nie dodawałam notki. To juz 3 tygodnie ; o ;o  Mam  bardzo dużo nauki a do tego dochodzą treningi... Mam nadzieję, że rozumiecie :)
Tak czy inaczej.... nadchodzi weekend więc to oznacza wolny czas. A z racji iż jestem przeziębiona, tego czasu mam więcej. Więc w ten weekend spodziewajcie się długiej notki !!! <3
Nicky xx

5 komentarzy:

  1. Anonimowy20/9/12

    Mam nadzieję ze jak dodasz rozdział to będzie długi... rozumiem szkoła
    kocham...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sobota jest i jeszcze nie ma nowego rozdziału.!!! Nie trzymaj w niepewności.!!! Dodaj jak najszybciej.!! Plisssssa.!!! Love your blog.! Fanka nr1.!!!! ="***>>>.!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy23/9/12

    Proszę dodaj nowy rozdział. :D
    Kocham too <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy26/9/12

    Czekam i czekam no i co???

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy29/9/12

    Sorry ale zaniedbalas bloga o to strasznie. wszyscy wiedzą ze szkoła jest ważniejsza
    ale wydaje mi sie ze tracisz powoli czytelników

    OdpowiedzUsuń